Günaydın Kızlar 💐 Doktorum bana 1 hafta önce duphaston verdi gebelik düşünüyorum . İnternette bir çok kullanım amacı var siz ne için kullanıyorsunuz.?Benim regl hep düzenlidir 28 günde bir regl olurum 4 5 aydır bebek istiyoruz bu arada Ama bu ay 12 13 gün sürdü kahvrengi lekelenme şeklinde devam etti ilk defa Böyle birşey yaşadım Doktorum corasprin ve Duphaston verdi .Dünde ovülasyon testi yaptım pik olmaya yakındı . Yumurtlama günümde şaştı doğal olarak .