37 ye bir kaç gün kaldı ve neredeyse 1.5 haftadır mide ağrım var . Şimdiye kadar hiç olmamıştı 3. Trimester çok rahat geçiyor derken… :/ önce bişey dokundu zannetim ama 1 haftayı geçti geçmiyor tuvalete de sık çıkıyorum ama ishal diilim. Hamilelikle mi alakalı yaşayan var mı bu zamanlarda?