Aysaa20 Kızlar hala belirti yok kontrollerde normal çıkıyor doktor bekleyelim dedi bir anda mı gelecek sancılar?? Sanırım yarın suni sancıyla müdahale edilecek
Sefika__ Benim de 40+5 dün ne nişan geldi ne su ne de sancı dün doktora gittim suni sancıyla başlatılmasını istedim ama nst de hiç ağrım çıkmadı doktor suni versem etki etmez dedi Bnde bekliyorum