Kızlar selam. Bugün adetimin gecikmesinin 7. Günü. Normalde 1-2 gün gecikir. Cumartesi test yaptığımda negatifti. Yumurtlamam 26sı gibi oldu. İlişki 28inde. Sanırım öncesinde de olmuştu hatırlayamadım. Ve 10 gün önce oldu. Ben bir tüp bebek tedavisindeyim ve transfer bekliyorum. Adet olmam lazımdı ama olmadım. Doğal yolla olabilir mi diye de düşündüm. Bilemiyorum, kafam çok karışık. Tekrar test yapmak da istemiyorum. Olmadığını biliyorum. Belirtiler; 2-3 gündür sabah bulantısı, Alt karın ağrısı, yorgunluk, bel ağrısı(hafif) göğüslerde şişlik (hafif)
Bu arada stres ve mevsim geçişi de olabilir. Geçen ay da yumurta toplama (OPU) öncesi 4-5 gün gecikmişti. Yaniiiiii beni bir aydınlatıp içimi ferahlatın 🥹🥲