Kızlar 14+5 haftalık hamileyim Çok hastayım şiddetli bir baş ağrısı ve çok fazla bel ağrısı ve kasık ağrısı çekiyorum sabahtan beri bu şekilde devam ediyor yemek falan da yemiyorum baş ağrım migrenim olduğu için diye düşünüyorum ama hiç bu kadar şiddetli Kasıklarım ve belim ağrımam işte sabah doktora gitmeyi düşünüyorum ama Bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı Ben birkaç gündür halsizim aşırı korkuyorum tecrübesi olanlar yazabilir mi