cennet_e 36 haftalık İlk Gebeliğim pek bilgim yok 2 gündür sertleşme var karnımda bebeğin hareketleride azaldı var ama az ve biraz önce mukus sarımsı şekilde geldi Nişan mı ? sancım hiç yok 7 temmuz Sezeryan için gün aldım daha erken gelme ihtimali varmı ..
DogaMom cennet_e Son haftalarda bebeğin hareketleri azalınca doktorla iletişime geçmek gerektiğini biliyorum birde sizin sezeryan doğum olacağı için bilgi vermeniz yerinde olur.
Anonim3400 Var canım ama dğzenli sancın olması lazım nişan geldikten bir kaç gün sonra da suyun ya da sancın gelebilir bekle derim endişe duyuyorsan de haber ver
cennet_e Bugün gidicem doktora ben açıkçası sezeryan olmak istiyorum çünkü 2 tane miyon var biri 6 diğeri 4 büyüklüğünde bu yüzden onu görünce öyle korktum Teşekkürler kızlar 🌸🌸
DogaMom cennet_e çok geçmiş olsun umarım her şey istediğiniz gibi olsun 🌸 sağlıkla alın kucağınıza 🙏🏻
Esnef 36+5 bnm de kasık ağrıları sancılarım var dayanaılmayacak gibi oluyo geciyo bahsettiğiniz durumları yasıyorum bende persembe randevum var ve gün alcam bende sağlıkla vaktinde alalım bebişlrri kucagımıza inşallah🤲🏻
cennet_e Esnef Hayır yapılmadı bugün gidicem bakalım doktorum ne söylüyecek NST yaptık sancı çıkmadı geçen hafta dünde mukus gelince nişanmış oda doğum belirtisiymiş bakalım doktor ne dicek
Esnef cennet_e anladım bnmde nst de sancı cıkmadı muayenede acıklık var dedi ama onemli değil zaten dogum haftamdayım sorun olmaz sancı takibini yapmamı onerdi