Kızlar 3 gün önce doğum yaptım bebeğin başta iki mememi de emiyordu şimdi nolduysa sağı emmiyor ve ucu yok. Manuel pompa aldım şimdilik göğsüm sertleşmeye başladı ve sütüm kesilir diye korktum. Sorum şu sizce giyilebilir pompa alıp solu emzirip sağı hep sağayım mı yoksa bu durum düzelir mi ya da siz ne yaptınız