Alsemfa 38+1 benim de ama hiçbir belirti yok bugün doktor kontrolüm var büyük ihtimalle çatı muayenesi yapacak ondan sonra nişan falan gelebilir diye bekliyorum egzersiz yapmaya çalışıyorum yürüyüşleri arttırdım bakalım neler olacak kolay ağrısız sızısız doğumlarımız olsun inşallah