Son adet tarihime göre 35 haftalık hamileyim. Ama Bebiş 2 hafta önden gidiyor. Hareketleri çok sertleşti. Gün içerisinde sık sık kasıklarıma sancı giriyor bel ağrım da çok arttı. Özellikle kuyruk sokumum çok ağrıyor. Vajinal bölgemde de baskı hissediyorum özellikle tuvaletimi yaparken orayı çok gergin hissediyorum. İlk gebeliğim, bunlar doğum belirtisi mi lütfen cevap bekliyorum 🙏🏻🙏🏻