TubaAyla13 Merhabalar, 39+0 dayim sabah kahverengi leke gördüm. 1 cm acikligim var dün kontrol yapıldı. Daha önce böyle bi seyle karşılaşa var mı neden olabilir ?
Yagmurtekinn TubaAyla13 benim ilk hamileliğimde oldu o. 38+2 deyken sabah leke geldi sizin gibi sonra kanamaya çevirdi adet kanaması gibi kontrola gittim apar topar sezaryene aldılar. Kanama ve lekelenme durumlarında bence direkt hastaneye gidin veya doktorunuzla iletişime geçin çünkü hemen hemen haftanız dolmuş artık
TubaAyla13 Yagmurtekinn arastirdigimda rahim genisledigi icin leke gelir diyordu. Sizinki de kahverengi miydi yoksa kanlı mı? Bende kan gelmedi hiç
Yagmurtekinn TubaAyla13 o da olabilir ben tedbir amaçlı söyledim size ☺️ ilk başta leke geldi kahverengi daha sonradan kanamaya çevirdi
TubaAyla13 Yagmurtekinn anladım çok tesekkur ederim aklimda olsun kan gorursem direkt hastaneye giderim. insallah olmaz normal dogumu bekliyorum 🥹 sağlıkla gelsin insallah 💗
Yagmurtekinn TubaAyla13 tabii ki rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin ama inanın doğum şekli hiç önemli değil. Sağ salim kucağınıza alın inşallah. Sağlıklı, upuzun mutlu ömrü olsun 💜
ginalinetti Aynı durumu yaşıyorum 39+2’yim 1cm açılmam var ve kahverengi leke fark ettim bende. Bugün alttan muayene olmuştum belki onunla ilgilidir. Ama merak ettim gelen cevapları, başka yaşayan oldu mu?