Süt hormonum yüksekti düşürüldü her ay regl olmadan mutlaka on gün öncesine iki gün kadar lekelenmem oluyordu. Bu ay ovulasyon testi ile yumurtlama gününü değerlendirdim ertesi günden itibaren ikinci gün biraz yoğun 7 gündür lekelenme görüyorum gebelik olasılığı var mı? beklemeli miyim