5 yaşında oğlum var şimdi bir de kızım olacak. Oğlum illa kardeşinin ismini Asya istiyor ama algıda seçicilik mi yoksa gerçekten Asya ismi çok mu emin olamıyorum. Koymak istiyorum ama sürekli etrafımda Asya duyuyorum ve soğuyorum? Siz olsanız ilk çocuğunuzun istediği ismi kardeşine koyar mısınız?