Aslanmomm Sonlara doğru geldik artıkk, ikinci doğumum olacak ama en az ilki kadar heyecanlı ve meraklıyımmm 🥺😬 sizler ne durumdasınız temmuz anneleri hazırlıklar tamam mı?
Gokcin Aslanmomm Bizde 34+3 olduk canım😊 2.gebeliğim ama sanki ilk gibi 😊Korku,heyecan , herşey tamam gibi ama yine bi kaç eksik var yarın Dr. Kontrolümüz var bakalım ne diyecek😊
Busramnida Aslanmomm 34+2 beklemedeyim bakalım ne zaman gelecek 🥰 3. Normal doğumum olacak hayırlısıyla inşallah 🫠 bol ağrılı bol mide yanmalı uykusuz geceler dışında sorun yok şimdilik 🥹
Kkardelenn1 Aslanmomm ayyy bana da gelmiş az önce gördüm hazırlıklar tamam minik kızımızı bekliyoruz inşallah 🌸
miniminibebek Aslanmomm çok kötü olmuş o buton kaldırsınlar bence erken doğum riskim var o butonu görmezden gelmeye çalışıyorum yok erken doğmayacaksın küçüksün dşye :(beni etkiliyor o buton
Anonim28 33+6 ilk gebelik zaman geçmiyor gibi ama bir yandan çok hızlı geçiyor, her şeyi hazır allahtan 😂
Gulpapatyam_ Aslanmomm bizde 34+0 oldukkk🥳 herşeyimiz hazır sağlıklı şekilde zamanında gelsin bebişlerimiz 💕
U-M_mom Aslanmomm Temmuzun son haftası yada ağustosun ilk haftası olacak benimki daha hiç birşey hazır değil ya 😶