Hanifecetn47 Kızlar 14 haftalık hamileyim ama aşırı derecede baş ağrım var iki haftadır bunu yaşayan varmı doktora gitmeliyim gitsem normal kadın doğum mı yoksa o alan ile ilgilenene mi gitmem gerekiyor
Eceunverkanra Hanifecetn47 Merhaba eger migreniniz varsa hamilelik doneminde cok tetikleniyor ben de cok sık bas agrisi yasamistim ozellikle ilk trimestrede ve 2.trimestreye gecis doneminde sonra cok sukur kendiliginden gecmisti. Ama tansiyon vs.gibi seyler de bas agrisi yapabiliyor kadin dogum uzmani sizi yonlendirecektir cok gecmis olsun💐
Denizahsen Hanifecetn47 12 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim ve migrenim var ilk hamileleğimde 3-5 defa baş Ağrısı yaşamışımdır ama bunda öğrendiğimden beri baş ağrısı var, ağrısız günüm yok 😢 hormonsal oluyor genelde siz yine de baktırın tansiyondan kaynaklı da olabilir
Tekhayalikizgercek Ahh o baş ağrısı hiç birşey rahatlatmadi 4. Ayda tak diye kesildi ben elma çayı içiyordum bir tık hafifletiyordu tavsiye ederim hormonlardan normal karşılamıştı benim doktorum
Hanifecetn47 Tekhayalikizgercek ya benim bu ikinci hamileliğim ilkinde hiç böyle bişey yaşamadım ay ben diğer sefer hamile değilmişim ya bu sefer çok kötü
EbSa Maalesef 12 ile 18. Hafta arası bi baş ağrısı pik durumuna geçiyor iki gebeliğimdede yaşadım 🤦🏻♀️ uykunuzu almaya çalışın bol su için çok fazla ve dayanılmaz ise mecbur parol içiyordum bende 🤷🏻♀️ Allah şifa versin inşaallah 🤲🏼
Hanifecetn47 Denizahsen Genelde doktora ne sorsam normal dediği için artık gidip bişey sormak istemiyor insan