susaMom_ ilk gebeliğimde ki testle karşılaştırma yapamıyorum çünkü ölçü birimleri farklı bu testten anlayabilen var mı karşılaştırma yapsanız bir sıkıntı var mıdır acaba kızlarr
Zge12 susaMom_ canım bu değerler tek başına bişey ifade etmiyor grafik şeklinde bir rapor düşüyor doktorun ekranına ona bakıp yorumlanıyor
susaMom_ endlesslove1 Tamam canım bi 10 gün sonra gideceğimde anlayan varsa diye sordum da ekstra bir rapor gerekiyor sanırım bi önce ki gebeliğimde özeldeydi farklı sonuçlar var orada da karşılaştıramadımm
Zge12 susaMom_ rapor ektedir yazan kısımda bi yer yok mu canım gözükmüyor mu tıklayınca falan grafik. İnşallah hayırlı sonuçlar alırsın canım ❤️
Dilaraatlass Yok,2li testimde değerlerim şu şu normal mi diye sorun o size söylüyor (haftanız,yaşınız ve ense kalınlığını da yazın)