Eren1 aslında o kadar üzülmedim yani şöyle 2 gün önce kesin kalp atışı olmadığını söylediler doktorun yanından çıktıktan sonra ağladım baya eşime sarılıp konuştuk baya hani bunun ilerisinde bi kaç ay sonra tam gelişimini tamamladıktan sonra birşey olsaydı dağılırdım toparlamam güç olurdu ama şuan öyle değil ve 1 yaşına giricek bir oğlum var sığınağım o Allahım bunu nasip etmediyse vardır bir bildiği dedim ve oğluma sarıldım tesellim oldu benim lütfen sizde üzülmeyin rabbim en doğru zamanda en hayırlısını verir emin olun