Zeynep_Sedat Bu üçüncü gebeliğin ikisinde çatlağım. Bile olmadı. Bunda aşırı çatladı ve alerji oldu. Kaşınıyor deli gibi uyutmuyor kıyafet bile dokunduramıyorum. Doktor da bende unuttuk ilaç yazacaktı. 39+0 olduk doğum dan sonra da devam eder mi ki