Beyzanur0006 Kızlar 34 haftalığım bebiş doğdu butonu geldii çok şükürr sizde durumlar nasıl kaç haftalıksınızz🌸
bebek_29 Beyzanur0006 Sağlıcakla büyüsün inşallah canım 🙏🏻 bebeğinin durumu nasıl küvezde felan değildir inşallah 🐣 Bizde 20+6 haftalıgız🩵
ikiprensesannesi___ Beyzanur0006 biz daha yolun başindayız bugün 7 haftalık olduk 😇Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲
Beyzanur0006 bebek_29 henüz doğurmadım canımm uygulamada 34. Haftadan itibaren bebiş doğdu butonu oluyor doğurunca tıklıyorsun o haftaya geldiğimi yazmak istedim🌸❤️
Beyzanur0006 ikiprensesannesi___ amin canım Rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsinn❤️
Beyzanur0006 Hsnanr doktor henüz bir şey demedi ama ben normal doğum istiyorumm oğluşum olacak inşallah senin doğum şeklin belli mii bebişin cinsiyeti ne
Gokcin Beyzanur0006 hayırlı geceler canım 34+3 bizede geldii🥰 yarın kontrolümüz var bakalım ne diyecek Dr😊
Esravf Beyzanur0006 evet 34+6 yız ama zaman sanki gecmıyor bır an önce gelsın dıyorum yok az daha dursun dıyorum karısık duygular içerisindeyım