merveyagizz İlk oğlumun adı Yağız, şimdi ikinciye hamileyim. Lütfen hangisi daha uyumlu ve güzel seçer misiniz 💙 ``
Eyylemm merveyagizz benım oglumun adıda yagız sımdı hamıleyım oglum olucak yine adını kaan dusunuyorum sanada fıkır olsun seceneklerdende ayaz ısmı yagıza daha uygun
merveyagizz Eyylemm Yaa ben de Kağan olarak çok beğeniyorum ama ismi söylerken ğ var ya da yok diye belirtmesi gerektiği için biraz tedirgin oldum açıkçası. Sağlıkla gelsinler 💙
merveyagizz ikievladaemanetci_ Ayy sanırım Yiğit olacak cidden çok benzer değil mi 🥲 Teşekkür ederim 🌸
ikievladaemanetci_ merveyagizz Evet Sezen Aksunun şarkısı varya ; Yağızım Yiğidim Erkek güzeli… diye tam sizlik olur 🤗