asellmom odeme alabilmeniz icin is yerinizin evizite sisteminden rapor onayi vermesi gerekir, is yerleri genelde ugrasmamak icin tek seferde onaylarlar yani bir 32.- doguma kadar olan sure birde dogumdan sonra rapor bitimine kadar olan sureyi sizde ona gore 2 seferde alirsiniz parayi. Ama aylik onaylanabiliyor oyle oluncada maas gibi aylik tikir tikir yatiriyor devlet parayi isyerinizden rica edin aylik onay versinler