Nazsuuu yaşları yakın olacağı icin elbet zorluk olur ama en azından ikiz gibi büyürler, 4 sene sonrada olsa 2.yine zorlanırdınız oglum 4,5 yasinda nasıl olacak diye kara kara dusunuyorum her yasta zorlugu var bence o yuzden kendinizi yipratmayın ⅔ sene zorluk olur sonra misler gibi rahata erersiniz