bebek_29 benim vardı. Büyüyordu. Ve hamilelikte tekrar büyüdü progestan kullanıyordum düşük için o tetikliyormus . Biyopsi yapıldı çünkü çok büyüktü artık 35 mm. Kötü bir şey çıkmadı çok şükür doğumdan sonra aldiricam çünkü büyüyor kas dokusuna geçmesini istemiyoruz dedi doktor. Öncelikle genel cerrahi randevu alın hem ultrason hem de elle muayeneden sonra karar verilir .