Ben ilk hamileliğimde öyle sakındım ki yasak denileni assssla yemedim şimdi ikinciye hamileyim vur patlasın çal oynasın 😂 kasap sucuğunu iyi pişirince arada yiyebilirsiniz, çiğköfte etsizse sıkıntı yok kola da arada içebilirsiniz şekeri yüksek sadece. Bu seferkinde doktorum bana bir seferlik kokorece bile izin verdi. Yani yasak denilen şeyler ne olur ne olmaz diye söylenmiş şeyler sadece midye kesinlikle yemeyin. Diğerlerinde çok büyük sıkıntılar yaşayacağınızı sanmam dediğim gibi pişmiş ve temiz olduğundan emin olduğunuz sürece ve arada ☺️