Kızar 35 haftalığım bebeği bugün hareketleri rahimde hissediyorum. 3 hafta önce doktora gittiğimizde bebek dönmemişti. 35. Haftaya kadar bekleyelim dedi. Çarşamba günü kontrolüm var. Ama bugün hareketlerini rahime yakın hissediyorum. Karnımda böyle aşağı inmiş gibi geliyor üst kısımda hareket hissetmiyorum gibi. Doğum yakın mı sizce ? İlk doğumum olacak biraz da korku var tabi 🥺