Hellp sendromu ile perşembe günü acil doğuma alındım. Gebeliğimin başından beri oksapar ve Coraspirin kullanmama rağmen maalesef böyle bir durum yaşadım. Ben mide bulantısı ve kusma ile başladım sonra idrarda protein kaçağı çıktı tansiyonum hiç yükselmedi. Bebeğimde gelişim geriliği vardı zaten. 35 haftada 32-33 hafta ile uyumlu doğdu şuan yoğun bakımda önce Allaha sonra oradaki tecrübeli hemşirelere emanet 🙏 zor bir süreç ama geçecek… Allah herkese sağlıklı , sıhhatli hamilelik doğum ve sonrasını nasip etsin inşallah ❤️❤️