Kızlar 2. Doğumum oldu ikisinde de doğumdan sonra mide ağrılarım başladı . Hamilelikte hiç bir sorun yoktu . Denk mi geldi anlamadım ama ilk doğumdan sonra 1 sene cektim en son safradan kaynaklı denildi ve aldırdık. Şimdi 1 aylık olacağız nerdeyse mide ağrılarım tekrar başladı basına gelen var mı ? Doğum ile mi alakalı acaba ..