Merhaba güzel anneler ve anne adayları ben de daha adayım ben annelere sormak istiyorum karnınızdayken çokk hareketlı olan özellikle çok erken hissettiren kıpır kıpır olan bebişleriniz dogunca da oyle oluyor mu yoksa sakin de olabilir mi benim ilk gebelıgım ama 15. Hafta biter bitmez dışarıdan görünen minik hareketleri vardı herkes bu çocuk çok hareketli olur yandın sen diyor yanılma payları var mı merak ediyorum 😂