Nur-46 Kızlar vajinal bölgemin üst tarafında ağrı var yürürken eğilirken bacağımı hareket ettirdikçe oluyor sancı gibi değil yada bilmiyorum ilk gebeliğim 38+1 deyiz bilgisi olan varmı
Sevgikaya1525 Nur-46 36 haftadaym aynı durumdayım sağ sol bile dönerken bacak oynarken acıyor eğilince pelvis bölgemde snki çocuk çıktı çıkacak gibi ama normlmiş artık