Canım anneler merhaba, bilmiyorum şimdiye kadar kaç kişinin başına gelmiştir tabiki Rabbim herkesten uzak etsin zaten ama hamileliğimde trafik kazası geçirdim. Yayayken motorsiklet çarptı, tam dizime geldi dizimde parçalı kırıklar oluşmuştu ve ameliyattan başka seçenek yok dediler kaç doktora danıştıysak hamileliğimin 24. Haftasında idim. Çok şükür elhamdülillah oğlum sağlıklı ona bir şey olmadı. Şuan 2 ay oldu 32+3 deyiz. Ama 1.5 ay tamamen hareketsiz kaldım tek ayağımın üzerine basmam yasaktı. 6 haftadan sonra kısmi basabilirsin dediler bugünde tamamen basmalısın artık dedi doktor. Ancak rahmin edersiniz ki 1.5 ay kullanılmayan ayak öyle hemen eski haline dönmüyor. Zaten tamamen iyileşmem 6ay 1 seneyi bulurmuş. Destekli bir şekilde yürüyebiliyorum. Tabi benim derdim bu değil zamanla iyileşecek muhakkak rabbimin izniyle ama doğum yaklaştı. Doğumu nasıl yapacağım bu hareketsizlik ile bilmiyorum. Normal doğum yapmayı çok istiyorum çünkü ameliyat acısını yaşadım gerçekten zordu. Ama doğum öncesi açılma için vs de hareket etmek gerekiyor ne yapacağım bilmiyorum psikolojim iyice bozuldu düşünmekten.