Efbees 33 haftalığım bu saatlerde falan bi kaşıntı tutuyor bazı yerlerde kızarma kabarma bile oluyor bu ne demek normal mi kızlar
kurtaricimelekk Efbees gece mi oluyor özellikle uyuz hastalığı olmuş olmasın eklem yerlerinde özellikle Allah korusun ya bi doktora gösterin bence
DogaMom Efbees Bende aynı şeyi yaşıyordum sıcaklardan oldu sanırım lavanta yağı sürdüm ve nemlendirdim hafifledi. (Lavanta yağını orantılı kullanmak lazım) ancak önce kan değerlerime baktırdım bu haftalarda gebelik kolestazı başlayabiliyor hafife almayın doktorunuza danışın.
Janssue Efbees Yediğiniz bir şey alerji yapmış olabilir, cilt gerildigi icin nem eksikliği kaynaklı olabilir. İyi bir nemlendirici krem sürün, tatlı badem yağı, hindistan cevizi yağı vs ile nemlendirin bolca.
[silindi] Efbees Kesinlikle baktırmanızı tavsiye ederim. Yukarıda da yazılmış kolestaz riskini eleyin önce derim inşallah değildir. Geçmiş olsun ❤️🩹
Ipek0z Efbees hamilelikte bu tür kaşıntılar hafife alınmaz, annem gebelik zehirlenmesi yaşamıştı muhakkak acile veya yarın doktora gidin değerlerinize bakılması önemli. Eğer öyle bir durum yoksa cilt kuruluğundan kaynaklanıyor olabilir bol bol nemlendir cildini. Ama önce doktor🙏🏻 geçmiş olsun
Efbees Ipek0z gittim canım değerlere bakıldı şükür öyle bişey çıkmadı kantoran yağı ile nemlendir falan dedi
Minik1Civciv Efbees bende de oluyor özellikle geceleri diz kapaklarım bacaklarım ve kalçam kaşıya kaşıya yara yaptım. Doktoruma sordum gebelik kolestazı olabilir mi diye ellerde oluyormuş o bende öyle bi durum yok her ihtimale karşı kan değerlerime de baktırdım çok şükür bir şey çıkmadı. Vücut gerildikçe oluyor ve kuru cildiniz varsa benim gibi oluyor maalesef
Angel19 Efbees bende 38 haftalık hamileleyim kaşıntıdan yırttım her yerimi karaciğer enzimlerim normal çıktı .el ve ayakta kaşıntı yok .yarın sabah safra asidi için kan vericem eger yüksek çıkarsa suniyle doğum yapacak. Eğer normalse bazı gebeliklerde cilt deri hastalığı oluyormuş .dermatologa gidicem
Miniboy Efbees bağışıklığımız düşük olması sebebi ile uyuz veya safrada tuz birikmesi olursa bu kaşıntılar artabilirmiş. Hastanede kan alıp bakıyorlar diye duydum çok geçmeden gösterin