Laavinia 15 haftalık oldum daha bu hafta sonundan beri azaldı desem yeridir ama gece bi bulantı vuruyor bazen özellikle az sıvı alınca oluyo dikkat edin lütfen 🙏 gece yatmadan prilamı iç yat aşağı anca öyleyim ama genel olarak durumum 15. Haftanın etkisiyle daha iyi , enerjim 0 dı , 3 aydır resmen yatıyorum