mommy0806 Kızlar merhaba, 31 haftada bu kilo ve boyda olan ve de baş çevresi (bpd) 1 hafta ileri çıkan diğer ölçümleri normal olan bebek iri bebek midir normal bebek midir sizce? En son öyle çıkmıştı şuan 31+5iz..
Dorammm mommy0806 benim de tam 31. Hafta da 1980 gr 40 cm idi .kafası da 1 hafta ilerde doktor biraz iri dedi bnm karın çevresi de 2 hafta önde beni de o korkutuyor .sağ salim kucağımıza alsaydık da .bu korku mahf etti beni artık
mommy0806 3_bebelianne Yorumlarda 1500 1600 gördüm de acaba iri mi olacak diye düşündüm. Erkek bebek 👶🏻
3_bebelianne mommy0806 kız bebek benim aynılarmış ondan sordum normal canım 31haftada 1900 43cm di bizimde
mommy0806 Dorammm Doktor bana iri filan bir şey demedi de ben de çok az irilik olduğunu düşünüyorum. Çünkü burada yorumlara baktım 1350-1400-1500 civarı yazan da çok kişi olmuş. Ortalama 1500-1700 kilo arasında olur diyor çoğu site de. Baş çevresi büyüklüğü de acaba sezaryen mi olur diye düşündürüyor biraz beni 😏
Dorammm mommy0806 evet kiloları bir tık fazla o sorun değil bence ama kafa büyüklüğü beni de korkutuyor .2 gün sonra tekrar perinatoloji doktorumun yanına gidip bu konuyu detaylı bir şekilde konuşucam
defnevedoruk mommy0806 normal kilosu boyu 30+0da 1970gramdı benimkide haftasıyla uyumlu demişti doktor, benimkisinde başı hep 1 hafta 10 gün ileri çıkıyor bu arada
defnevedoruk mommy0806 yok herhangi bir sıkıntı görmedi şuan boyu kilosuda 10 gün ilerden gidiyor hatta 37+4üm ama ben sezaryen olacağım ilk doğumum sezaryen olduğu için
Hll96 defnevedoruk benim bebeğimizde başı hep önce 2 hafta kadar ama sorun yok diyor yapısal olduğunu söylüyor. Detaylıdaykende ilerideydi o zamanda bir sorun görmediler ama işte insan her şeyi sıkıntı yapıyor, korkuyor. Sağlıcakla kucaklarımıza alıp rahatlasaydık. Bu arada benim bebiş erkek. Erkek bebeklerde baş genelde hep ileri olurmuş.
defnevedoruk Hll96 hiç sıkıntı yapmayın benimkide erkek evet erkek bebekler daha iri oluyormuş, kızım 47cm doğdu 38+2de bu bebeğim bugün 52cm çıktı ve daha 1 hafta var doğuma aynı bedende büyümelerine rağmen arada farklar oluyor
mommy0806 Hll96 Benim bu haftaya kadar detaylıda vs hiç başı büyük dememişlerdi haftasıyla uyumlu gidiyordu her yeri ilk defa dediler ilk gebeliğim bir de endişeleniyorum. Genetiktir dedi doktor korkacak bir şey yok ama takip edelim yine de dedi
babyUras_ mommy0806 32de 2400 gramdı . 40 haftalık doğum yaptım 3820 gram doğdu . Baş cevreside 36 cm doğdu normal doğum .
Deniz0212 mommy0806 benim de oğlum olacak 31+6 olduk bugün kontrole gittim 1900 kg doktorum çok iyi kilosu dedi sadece karın çevresi 33 haftalık görünüyor bi sıkıntı yok dedi ama doktorum
Aysllllm mommy0806 31+4de 2.100 gram çıktı boyu ne kadar bilmiyorum..ama doğduğunda ultrasonda ki gibi çıkmıyor ..kızım 200-300 gram kadar eksik çıkmıştı 🤭