Tugceibo
Bugün kontrolümde bebeğin eşinin rahim duvarına yakın olduğunu söyledi 14 haftalık hamileyim kanaman oldu mu dedi devletteki doktorum ilk haftalarda kesemin yanında kanamam vardı dedim ama geçmişti dedim şimdi kanaman olursa hemen acile gel dedi bu önemli bişey mi sordum ama malum devletteki doktor insan çokluğundan ilgilenmiyor yarın özele gideyim mi korkuyorum çok