Seher_blk Kızlar gebelikte tokluk kan şekeri 1. Saatte kaç olması lazım benim 79 çıktı da sonuç yanlış mı yoksa normal mi
Ozgeee22 Seher_blk 1.saatte 180 altı olması gerekiyor benim 177 çıkmıştı 2.saat tokluk şekerinin de 92 altı olması gerekiyor 79 çıkmıştı bende 2 hafta önce yaptırdım. Ama baklava falan değil bildiğiniz şeker yükleme içeceğini içtim başka hiç bir şey yiyip içmeden. Hastaneye gidip bu şekilde yaptırsaydınız keşke
Seher_blk Seelinimo yok doktor 2 dilim baklava ye sonra kan ver dedi ben de bir şeyler yedim ve bir dilim baklava yedim 2 dilim yiyemedim sonra 1 saat sonra kan verdim ve 79 çıktı normalde kaç olması lazım 1. Saat tokluk kan şekeri
Seelinimo Bende açken şeker yükleme testi yaptırdım da benim değerler yüksek çıktı ondan dolayı sordum.
Tazeanne2016 Açlık kan şekeri 100 ün altında oluyor ama şeker yüklemesi testin de 1. Saatin sonunda 137 çıkmıştı benim ,2.saatin sonunda da 111, sonuçlarım da normal olarak değerlendirildi sizin testiniz de hata var büyük ihtimalle