babymom2026 Henüz yerleşme kanaması yaşamadım bat 22 haziran pazar. Döllenme olunca hcg yükselir mi yani yerleşme olmadı azda olsa hcg var mıdır yerleşince mi üretilmeye başlar
Halime34 Hee hamilelikte yerleşme kanaması olmaz bebek döllenmeden de beta hcg çıkmaz 1 gün bile çok farkediyor kanda
babymom2026 Halime34 bu ay yumurtlama haftasını falan değerlendirdik ama döllenme de mi olmamış oluyor bende o zaman anlamadım ki
babymom2026 Leontiine evet canim öyleymiş ♥️ benim sorum şimdi bende döllenme olduysa hcg üretilmeye başlamış midir yoksa yerlesince mi başlar
Mzzz babymom2026 yerleşmeye baslayinca üretir dollenmede üretmez tabikide sen bu konulara bu kadar takma stres yaparsın stres gebeliğe engel oluyor yumurtlamadan 12 gün sonra test yaparsın
Leontiine babymom2026 yerleşme ile beta yükselmeye başlar canım. Yerleştikten ortalama 2 gün sonra beta yükselişmeye başlar🧚♀️