Yasoli12 Çok az miktarda kahverengi leke geldi hafif karın ağrısı vardı şuan leke de yok ağrı da neden geldi acaba o leke bilgisi olan var mı acaba ya
Yasoli12 Mavideniz26 benim adetimin üstünden 21 gün geçti hamileyim şuan ilk defa böyle bi şey başıma geldi