cherryup Merhaba kızlar, 29 haftalık olduk bebeğimle. Son bikaç haftadır cok fazla şişlik ve ödem var özellikle ayaklarımda. Oturarak çalştğm için daha cok oluyor arada kalkp yürüyorum yüksektede tutuyorum tuzada dikkat ediyorum ama yinede şişiyor. Herkes erken oldğnu söylüyor daha ne kadar şişecek bu ayaklar 🤦🏻♀️ Varmı böyle sorunlar yaşayan??
umidadem cherryup o şişlik bendede var 25 haftalıktan başlamıştı bi sıkıntı olsa doktorun soylersi normalmış bende halya var şişlik 36 giyiyordum şuan 38 bile sıkıyor kafana takma erken falan değil gayet normal