Tuby_ haftayı yeni fark ettim kilosu iyiyse bi sıkıntı olmaz inşallah solunumda falan ah bu haylazlar cok acele ediyorlar erken gelinecek kadar güzel değil bu dünya , ben de serklajyım erken doğum riskliyim :( biz daha 21 haftalığız inşallah ileri haftaları görürüz