Yagmur98 benim yengem de oraya gidiyor fakat yaptılar canım
İkilisini de üçlüsünü de doktor farklı olsa gerek benimde ikili temizdi üçlü de tisk çıkmıştı sonra tekrar 4 lü yaptılar bilemiyorum başka hastanede yaptırsan bu sefer de birşey çıksa o da sıkıntı tekrar bu doktoruna götürmek