Seymanur_ts Kızlar şuan 13 haftalıgım doktor 1 buçuk ay önce yaptırdığım kan tahlillerime baktı şekerin yüksek çıkmış takip yapılıcak dedi haftaya şeker yüklemesi yapıcaz dedi benim bildiğim 20. Haftadan sonra yapılıyor daha erken yaptıran var mı ?
Melce17 Seymanur_ts bazen doktor ailede şeker varsa ya da şeker şüphesi görürse erken yaptırabiliyor. Bana da ailemde şeker olduğu için erken yaptırmıştı. Nitekim de gebelik şekerim çıktı. Umarım sizde çıkmaz ☺️
Esma006 Seymanur_ts 26.haftamda yapılmıştı doktorun bildiği vardır demekki dert etme canım sağlık olsun
myangelson Seymanur_ts böyle şüphelenilen kişilerde erken yapılıyor burada görmüştüm bir kaç kişi. Görürlerse yorum yaparlar postunza