Kızlar 2 gün önce kesenin bozuk olduğunu söylemişti bi doktor. Bugün baska doktora gittim. Kese net bi şekilde görünüyor ama yolk sac büyük dedi. Aranızda böyle olup sonradan düzelen var mı acaba? Doktor düzelen cok var dedi ama içimi rahatlatmak istiyorum yine de.
