DuruDefne_mommy silabayy bende devlette yaptırdım sonuçları yarin alicam ama direk doktorun yanına mı gitmek gerekiyor acaba öncesinde sonuçları başka bir yerden mi almamız gerekiyor
silabayy DuruDefne_mommy bana doktor direkr bize düşer dedi bence gerek yok direkt doktorunuza danışın