Mucgan 2.ye hamileyim kızımı doğduktan sonra kaybettim inanır mısın bunu ben bile düşünüyorum üzülemez tabi ki kızım melek oldu ama her şey bana kızımı hatırlatıyor şuan ki hamileliğimde her şeyi kızımla karşılaştırıyorum sanki şuan ki bebeğime haksızlık yapıyor gibi hissediyorum hep ağlıyor hep üzülüyorum şuan ki bebeğimi strese sokuyorum kendimi ister istemez suçlu hissediyorum