bebek_29 Kızlar kaç gündür göbek deliğim ve etrafı kaşıntısı ve yanması çok fazla gerçekten artık sıkıldım neyden oldu aranızda yaşayan varmı evde geçmesi için ne yapmalıyım enfeksiyon iltihap mantar olabilir mi acaba
ddefnos bebek_29 yanması ile ilgili bisey diyemem ama benimde çok kaşındı sonda bi baktim hafif çatlamış bide bu aralar çok disa dönük bebek iyice yukarı çıktıkça oluyor sanki
bebek_29 ddefnos Benimki gebelikten değil canım 1 2 gündür kaşınıyor ve kızarıklık var içinde ve etrafında
Zeynep0742 bebek_29 muhtemelen çatlayacak ondandır. Gün içinde devamlı duş alın havalarda sıcak terli kalmasın. pupp gibi bir deri hastalığı da vardı öyle biseyde olabilir doktorunuza bir sorun