Beyzanur12 Hanımlar popüler kültür kölesi olmak istemiyorum 😂 daha doğum yapmadan sizce almalı mıyım ? Herkeste oluyor mu göğüs ucunda problem , yani gerekiyor mu illa bu gümüş kapak sizce ?
269522 Beyzanur12 valla ben ilk doğumum da aldım öncesinde takmaya başladım hatta öyle işe yarıyor diyordu herkes göğüs ucum yara oldu yine taktım hiçbir halta yaramadı o kadar para verdim iki kapağa😂 gittim garmastan pomad ve ecavip diye krem var onları aldım iki güne geçirdi. Hava alması temiz tutulması daha iyi geliyor yaraya o yüzden ben alma diyen taraftayım😂
Noirr Beyzanur12 ben almadım almayı da düşünmüyorum evde tahin vardı baktım yağı üste çıkmış onun üstünden alıp kavanoza koydum onu kulllanmayı düşünüyorum
Fatmadmr37 Beyzanur12 ilk dogumumdan sonra emzirme de göğüs uçlarım cok kötü yara olmustu ve emzirirken acı cekiyodum. Sadece gümüş kapak ile geçti benimki de mesela. İse yaramayan da var diyor ama iyi ki almışım dediğim ürünlerden oldu. Şimdi ikinci gebeligim ve yine aldım.
Sinif177 Beyzanur12 gümüş kapağım var. İlk bebeğimde kullandım. Göğüs yarası olmadı. 2. Bebeğimde ilk gün göğüs ucu ağrısı olunca kullandım 2. Gün. 4. Ya da 5. Gün bıraktım. Göğüs ucum ağrımadığı için takmadım. İlk beneğimde gümüş kapak mucizesi diyordum ama meğerse bebek memeyi doğru kavrarsa yara olmuyormuş. İlk gün meme alışık olmadığı için tahriş olacak gibi oldu tahriş de olmadı.
Beyzanur12 269522 ya illaki işe yarayanlarda vardır. Ama illa bir sorun yaşanıyo mu bu emzirme sürecin de 😂 hiç bilmiyorum korkuyorum da
269522 Beyzanur12 ya korkulacak birşey değil aslında ama yani tahriş olabiliyor tabi ki doğru emzirmeyi sende bebeğinde öğreniyorsun ilk hafta biraz zorluk olabilir o yüzden buna hazırlıklı olup eğitim videoları izleyebilirsin. Ben emecek işte bebek yani herkes emziriyo diye düşündüm ve bebeğim emmedi düzgün biraz sorun yaşadım😂 lansinoh krem vs öyle şeyler de al tahriş olup acır en kötü yani sürersin illa ucu yara olacak diye birşey tabi ki yok.
ddefnos Beyzanur12 onun yerine lansiloh krem ve normal plastik meme ucu kıyafete degmesin diye plastik kapaklar var philipsin onlardan almanı tavsiye ederim hem ilk gün içine akan süt birikiyor hemde tahriş olmuyor ben kullanmadim yorum yapamam gümüş kapakla ilgili ama bende gereksiz bulup almadım
Seltun Beyzanur12 bende almadım İhtyaç duyarsam alırım diye düşündüm. Her şey el altında artık😎 o kadar çok şey dayatılıyor ki ihtiyaç diye. Gebe okulunda da hemşire herkeste aynı etkiyi yaratmıyor demişti. İnşallah ihtiyaç olmaz
Garfield Beyzanur12 bundan 6 yıl önce oğlumda kullandım ama sadece bir hafta göğüs ucu yarası bebek emmeyi öğrenene kadar ilk haftalarda oluyor doğru şekilde memeyi kavramayı öğrendiğinde yara olmuyor o zaman kapağı kullanmayı da bırakıyorsunuz
kutaymoms Beyzanur12 merhaba, doktorum almamı tavsiye etti, meme başı yarası çok kötü oluyor gümüş kapak muhakkak kullanmaya başla dedi 37den beri kullanıyorum bakalım faydasını görürüm umarım 😇
minikbebegim06 Beyzanur12 bebek memeyi doğru tutarsa hiçbir şey olmuyor gebe okulunda böyle söylediler bize ve her emzirme sonrası sütünüzü sürün dediler bebeğim 4 aylık ne gümüş kapak ne krem hiçbir şey kullanmadım ve asla yara olmadı
Zuleyhadere25 Beyzanur12 bence çok gereksiz bişe banada söylendi bi ker al diye herkeste alıyordu ama ben almadım 2 kerede dogum yaptım hiçte ihtiyacta duymadım yarada olmadı bence gerksiz
defnosunannesi_ Beyzanur12 sizi bilmiyorum ,ama ben almıştım ,iyiide almışım doğurduktan 3 gün sonra takmaya başladım ,hiç yaram olmadı çok rahat bir emzirme dönemi yaşadım ,şimdi ikinciye hamileyim tekrardan kulanıcam
mrp2023 Beyzanur12 gümüşün iyileştirici özelliği var hassasiyet bile olsa göğüs ucunuzda iyi gelir, açık yarası olan insanlara doktorlar gümüş içerikli krem vs. Yazar hatta
Zuleyhadere25 Beyzanur12 göğüs kalkanı almıştım ben ilk bebeğimde bilmiyordum sütüm hep boşa akıp gitti ama 2. Cide aldım sütüm orda toplanıyordu biberona boşaltıp bebişe içiriyordum fazla oluncada yığıp dolapa attım ama bebiş ilk zmnlar biberonla içiyordu ama sonra biberonu reddetti sütlerim çöp oldu ama ilk zamanlar baya içirdim çıkan sütleri