EmineMnc banada açlık tokluk yapıcak canım mide bulantısı bitmeyen bi hamilelik geçiriyorum zaten o yüzden o sıvıyı içmiyorum ilk çocuğumdada içirmemişti. Yok önden gittiği için değilde 4 kilo olursa beni normal Doğuma almaz diye korkuyorum oğlum 3700 doğmuştu ve beni çok yırtmıştı 🙈 o zaman doktorum senin çatına göre kilolu bi bebekti demişti. O yüzden korkuyorum