Denizaydin06 ben hiç bildirmedim kendileri beni aradılar yanlış hatırlamıyorsam 4 aylık falan hamileydim. Sistemden görmüşler gebelik takibi için gelmeniz gerekiyor demişlerdi. Gittim kan, idrar verdim sonuçlarını doktoruma gösterdim. Sonra düzenli aralıklarla doktorum istemese bile kan, idrar veriyordum sonuçları doktoruma gösteriyorum nolur nolmaz diye ☺️ yani gitmeseniz bile onlar sistemden görüp sizi çağırabiliyorlar