Tazeannecik01 Ekim sonu kasim başı doğum yapacak anneler hangi ürünlerden kaçar tane aldiniz alışverişe başladınız mi
Daisy06 Tazeannecik01 henüz başlamadm bizim cinsiyet kız dendi yinede detaylıdan sonra başlamayı planlıyorum süpriz olursa die :)
cakirbebek Tazeannecik01 benim 2. Kızım olacak kısmetse ilk kizimdan çoğu şey kalıyor. 1 tane 8 li hastane çıkışı aldım ilk alışverişim zamanla yavaş yavaş bir kaç eksik var onları alırız bitti gitti inşallah 🥹😂
S-nur1 Ben cinsiyeti çok erken öğrendim çoğu seyımızı de aldık gibi oldu ben not ettiklerimi atıyım fikir olsun 💖
S-nur1 S-nur1 Bebek alışverişim🫰🏻 [ ] 5 tane Renki sıfır kol zıbın 3/6 ay [ ] 4 tane hastane çıkış takımı yenidoğan [ ] 2 tane yelek 3 ay [ ] 2 tane ikili takım 3 ay [ ] 6 tane uzun kol tulum yenidoğan [ ] 5 tane alt pantolon yenidoğan [ ] 2 tane alt patikli pantolon yenidoğan [ ] 4 tane tulum takım 6 ay [ ] 1 tane kısa kol body 3 ay [ ] 1 tane uzun kol body 3 ay [ ] 7 tane sıfır kol zıbın 3 ay [ ] 10 tane sıfır kol zıbın yenidoğan [ ] 2 tane ayakkabı [ ] 1 tane kış kundağı [ ] 1 tane pamuklu battaniye [ ] 7 ‘li 2 kutu ağız mendili [ ] Emzik askısı [ ] 4 tane yaka önlüğü [ ] 6 tane müslin battaniye [ ] Oda kamerası [ ] Bebek bezi 1 numara [ ] Molfix izotonikli ıslak mendil [ ] Korbel çöp kutusu [ ] Beybinest seti( herşey dahil ) [ ] Ana kucağı [ ] Mama sandalyesi [ ] Hasır düzenleyici çanta [ ] 2 paket Temizleme pamuğu [ ] Banyo süngeri [ ] Törpü [ ] Tırnak makası [ ] Küvet üstü filesi [ ] Tarak seti [ ] Biberon temizleme fırçası [ ] Biberon kurutucu
Eres26 S-nur1 S-nur1 kamera hangisini aldınız Ana kucağı hangisini aldiniz Bunları tamamlamak ne kadar sürdü
erikarpuz S-nur1 ben de bundan aldım ama 4-7 aldım ya yorumlarda büyük alım yazmışlardı kıyafetlerle falan anca oluyor diye
S-nur1 cakirbebek Bence güzel arkadaşım kullanıyordu hem tatliş hem de tam kış bebekleri olacak bence kullanılır
erikarpuz cakirbebek evet geldi yumuşacık çok güzel çok kullanışlı görünüyor onu giydirip pusete direkt koyabilirim, eşimle biz iriyiz bebeğimin de iri olacağını düşünüyorum hep önden gidiyor zaten o yüzden büyük aldım 😄
Elif3419 Tazeannecik01 benimde ekim sonu kasım başı çok şey almak istiyorum ama tutuyorum kendimi dayanamayıp aldığım birkaç parça var 2 takım kıyafet ayakkabı biberon falan aldım🤦🏼♀️