Ben de ağdaya gidiyordum canım ama o kadar hassaslaştım ki bi kaç seferliğine senin gibi düşündüm denedim tüy dökücü inanılmaz tahriş etti zararlı da zaten bence jilet yaptım işin içinden çıkamadım zaten karnın belirginleşince jilet de krem de zor olucak ya bırınden yardım alıcaksın ki ben yapamam bunu😂yada agdaya gidiceksin maalesef ben de agdaya donucem ama korktugum ıcın eczaneden uyusturan krem aldım bakalım onu deneyecegım gitmeden sürüp