Ben 26. Haftada ufak ufak almaya basladim. 30.haftadayim yikama ve utulemeleri bitirdim. Besik kamera gibi bazi buyuk parcalar kaldi. Yikama ve utuleme son haftalarda zorlar belki diye once yapmak istedim. 33 34 den sonra tamamiyla hazir olmus olcam insallah. Bir de stok yapmanizi onermem cunku bebegin neyi sevip sevmeyecegi belli olmaz, tasarruf yapayim derken paraniz cope gitmesin